صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
دیجیتالی
امیر روزی طلب پنجشنبه 17 بهمن 1398

آیا می دانستید علم روانشناسی همانند گلوله ایی جادویی برای افزایش نرخ تبدیل است؟!

آیا تا به حال در رابطه با شناخت فرایندهای فکری مصرف کنندگان فکر کرده ایید؟

این موضوع به این معنی است که نحوه شناساندن کالای شما به مشتریان ، باعث جلب توجه مشتریان شما شود و هر گونه اصطکاکی که ممکن است مانع خرید آن ها شود را از بین ببرد.

نکته ی مهم در رابطه با روانشناسی بازاریابی ، جهانی بودن آن است.

علی رغم تنوع جمعیت و فرهنگ های متنوع ، در پایان روز همه ما تقریبا یکسان هستیم و ذهنمان همه چیز را در یک روش مشابه و قابل پیش بینی درک می کند.

در حقیقت ، موسسسه تحقیق ژنوم ملی انسانی ، ” گزارش می کند که همه انسان ها در آرایش ژنتیکی خود 99.9 درصد مشابه هستند.”

بنا بر توضیحات بالا ، عادت ها ، گرایش ها ، ترجیحات و … از مخاطبان شما می تواند فوق العاده سودمند باشد.

پس اگر شما صفحه اصلی خود را با رعایت اصول روانشناسی ایجاد کنید ، این امر تاثیری مثبت بر نرخ تبدیل شما خواهد داشت.

در ادامه به بررسی این اصول می پردازیم:

۱. چشم انداز بصری

چشم انداز بصری به عنوان «کیفیت درک دیداری متمایز که سبب می شود برخی از اقلام در جهان از همسایگان خود برجسته تر شوند و به سرعت مورد توجه ما قرار گیرند» تعریف شده است.

به مثال زیر توجه کنید.

چشم انداز بصری

گرچه چند نقطه در این تصویر وجود دارد ، چشم ما به طور طبیعی به نقطه ی قرمز جذب می شود.

این اصل در عین جالب بودن بسیار ابتدایی است.

در زمانی که انسان ها به عنوان یک گونه به مراتب کمتر تکامل یافته بودند ( یعنی برای نیاکان ما ) ، نقاط قوت در محیط زیست بسیار مهم بود.

چشم انداز بصری برای شناسایی شکارچیان و برای بازی شکار بسیار مفید بود.

چشم انداز بصری برای شناسایی شکارچیانبدون چشم انداز بصری ، ممکن بود ما نتوانیم زنده بمانیم و به آن چه که امروز هستیم تبدیل شویم.

پس چشم انداز بصری از دیر باز برای انسان یک عامل مهم به شمار می رفته است.

( عقل مردم به چشمشونه ، این هم یک جمله عامیانه برای ملموس شدن توضیحات بالا ، که هر ایرانی حداقل یک بار ازش استفاده کرده )

اما چگونه چشم انداز بصری به طراحی صفحه اصلی مربوط می شود؟

ادامه مطلب در لینک زیر .........

https://webdaran.com/how-increase-conversion-rate/

× بستن تبلیغات

بلیط هواپیما استانبول تهران